Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Nα Kαταρρεύσει η Σκευωρία, να Hττηθεί η Kρατική Tρομοκρατία.

Αναδημοσίευση από το Δίκτυο Σπάρτακος
 

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ ΣΤΗΝ ΣΚΕΥΩΡΙΑ ΣΤΡΑΤΟΥ-ΧΑΦΙΕΔΩΝ-ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΥΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ-ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

Καμία δίωξη δεν μας σταματά, συγκέντρωση 23/10 Β' Μονομελές Πλημ/κείο Αθηνών 9.00
ΜΑΖΙΚΗ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 23/10/2014 στις 9.30 π.μ. στα δικαστήρια (Β ΜΟΝΟΜΕΛΕΣ) ΠΡΩΗΝ ΣΧΟΛΗ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ
ΜΕ ΚΙΝΗΜΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΑΠΑΝΤΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ
Καταρχήν, θεωρούμε απαραίτητο να καταγγελθεί πως η συγκεκριμένη υπόθεση στηρίζεται σε μια αντισυνταγματική, παράνομη και συνεπώς άκυρη, αλλά και αλυσιτελή προανακριτική διαδικασία, κατά την οποία οι αστυνομικές αρχές (προφανώς κατόπιν κυβερνητικής εντολής και με τη συνδρομή μυστικών υπηρεσιών δρώντων ως παρακράτος) επιχειρούν  να φιμώσουν την Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων, να αποκλείσουν την υπεράσπιση και καθαυτή την άσκηση των συνταγματικών δικαιωμάτων των στρατευμένων, να διώξουν τα πολιτικά φρονήματα των μελών της Επιτροπής και των φαντάρων. Με πρόσχημα την παντελώς αόριστη, νομικά και ουσιαστικά αβάσιμη μήνυση αντιπερισπασμού του εγκαλούντος Δ. Βούτση ενάντια στην Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων, επιχειρείται η «προσαρμογή» παντελώς άσχετων, αλλά και παρανόμως αποκτηθέντων στοιχείων και αυθαίρετων ισχυρισμών της αστυνομικής αρχής, σε ένα σαθρό κατασκεύασμα που υποτίθεται πως υποδεικνύει την ενοχή μου για το καταγγελλόμενο αδίκημα.  Ειδικότερα:
Η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων, μια συλλογικότητα που μετρά ήδη είκοσι (20) χρόνια δράσης, αποτελείται από εκατοντάδες μέλη, εργαζόμενους, νέους, σπουδαστές, μέλη οικογενειών στρατευμένων, άνδρες και γυναίκες  και σκοπό έχει την υπεράσπιση των νομίμων δικαιωμάτων των στρατευμένων έναντι κάθε αυθαίρετης προσβολής, την εφαρμογή του Συντάγματος και του Στρατιωτικού Κανονισμού για κάθε νέο που κατατάσσεται στο στρατό.  Η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων, όλα αυτά τα χρόνια, συνέβαλλε στο να σπάσουν τα στεγανά,  το πέπλο σιωπής και η αντίληψη ότι «εκεί που αρχίζει ο στρατός τελειώνει η λογική». Με την δημοσιοποίηση απαράδεκτων συμπεριφορών «ανωτέρων» στην στρατιωτική ιεραρχία, και άθλιων συνθηκών σε στρατόπεδα, βοήθησε στην βελτίωση της διαβίωσης χιλιάδων νέων που υπηρετούσαν την θητεία τους.    Συνέβαλε στην αποδοχή στην πράξη του γεγονότος ότι ο φαντάρος είναι πολίτης με στολή, έχει συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα τα οποία μπορεί και πρέπει να διεκδικεί. Η υποχρέωση συμβολής στην άμυνα της χώρας δεν συνεπάγεται κατά Νόμο, ούτε διακινδύνευση της υγείας και της ασφάλειας των στρατευμένων σε καιρό ειρήνης ούτε βέβαια συντριβή της προσωπικής τους αξιοπρέπειας ή κατάργηση ατομικών και πολιτικών δικαιωμάτων άσχετων με τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις.    
Η Επιτροπή λειτουργεί με διαδικασίες άμεσης δημοκρατίας. Τα μέλη συνεδριάζουν τακτικά και αποφασίζουν από κοινού για κάθε θέμα, μικρό ή μεγαλύτερο, που αφορά τα δικαιώματα των στρατευμένων και τις δράσεις που πρέπει να αναληφθούν. Στην Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων δεν υπάρχουν ιδιαίτεροι ρόλοι για κανένα μέλος, ούτε διοικητές, ούτε διαχειριστές, αλλά όλες οι δραστηριότητες, μεταξύ αυτών και η διαχείριση της ιστοσελίδας, πραγματοποιούνται συλλογικά και με βάση την αρχή της ισοτιμίας κάθε μέλους. Σ’ αυτή τη βάση, πραγματοποιείται τακτικός καταμερισμός για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών, και τα μέλη εναλλάσσονται σε καθήκοντα όπως η συγγραφή ανακοινώσεων και άρθρων, η ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα, η διάδοσή τους διά του ηλεκτρονικού και έγγραφου τύπου κλπ,
Για την προώθηση των σκοπών της, η Επιτροπή, διοργανώνει εκδηλώσεις και συζητήσεις, πραγματοποιεί εκστρατείες ενημέρωσης των στρατευσίμων και των οικογενειών τους, αναδεικνύει προβλήματα και παραβιάσεις δικαιωμάτων από παρανομούντες αξιωματικούς ή/και πολιτικές – κυβερνητικές πολιτικές, δημοσιεύει καταγγελίες που αποστέλλουν οι ίδιοι οι στρατευμένοι και διεκδικεί από την Πολιτεία τον σεβασμό των δικαιωμάτων τους. Επιπλέον,  η Επιτροπή διατηρεί ιστοσελίδα στο διαδίκτυο, όπου αναρτώνται ανακοινώσεις, άρθρα, αλλά και επιστολές στρατευμένων που καταγγέλλουν παραβιάσεις των δικαιωμάτων τους.  Οι επιστολές που αποφασίζουμε να δημοσιευτούν είναι πάντοτε επώνυμες και με πλήρη στοιχεία δυνάμενα να διασταυρωθούν, τα οποία δεν δημοσιεύονται αλλά παραμένουν πάντοτε στη διάθεση της Επιτροπής.
 Παράλληλα, από το έτος 1998, στην ιστοσελίδα και στις ανακοινώσεις δημοσιεύεται, αριθμός κινητού τηλεφώνου (6932955437) δια του οποίου μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνούν με την Επιτροπή.  Πρόκειται για καρτοτηλέφωνο που ανήκει αποκλειστικά στην Επιτροπή. Όταν, το έτος 2011, κατέστη υποχρεωτική από το Νόμο η δήλωση ατομικών στοιχείων των κατόχων καρτοκινητών,  προθυμοποιήθηκε να δηλώσει τα δικά του στοιχεία ως κατόχου, ο εν λόγω κατηγορούμενος συναγωνιστής, για να διευκολυνθεί η συνέχιση της λειτουργίας.
Περί τα τέλη Νοεμβρίου 2009,  η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων δέχθηκε  επιστολή στρατευμένου, ο οποίος υπηρετούσε στο Κέντρο Εκπαίδευσης Νεοσυλλέκτων Γρεβενών και κατήγγελλε πολλαπλές παραβιάσεις του Συντάγματος και του Στρατιωτικού Κανονισμού από αξιωματικούς, απαράδεκτες συνθήκες υγιεινής, ατομικά και συλλογικά καψώνια κ.ά.  Η Επιτροπή, κατόπιν συνεδρίασης, αποφάσισε ομόφωνα την ανάρτηση της επιστολής στην ιστοσελίδα μας.  Λίγες ημέρες αργότερα, νέα επιστολή στρατευμένου από το ίδιο στρατόπεδο, μας ενημέρωνε ότι μετά την δημοσίευση των καταγγελιών,  αφ’ ενός μεν οι συνθήκες υγιεινής άλλαξαν άρδην προς το καλύτερο και τα «καψώνια» περιορίστηκαν, αφ’ ετέρου δε,  ο διοικητής του στρατοπέδου, κάλεσε σε συγκέντρωση τους φαντάρους, έδιωξε όλους τους αξιωματικούς (!) και αφού πρώτα τους εξέφρασε το θυμό του για το δημοσίευμα, τους «απείλησε» ότι «τώρα θα μπούμε στο στόχαστρο του ΓΕΣ» και κατόπιν τους διέταξε να επισκεφτούν την ιστοσελίδα της Επιτροπής Αλληλεγγύης και ανώνυμα να διαψεύσουν τα δημοσιεύματα. Το γεγονός αυτό, δημοσιεύσαμε και πάλι στην ιστοσελίδα μας.
Η πραγματικότητα μπορεί να διαγνωστεί και από την ένδικη έγκληση. Το αρμόδιο γραφείο του Γενικού Επιτελείου Στρατού, αφού έλαβε γνώση της καταγγελίας, επικοινώνησε και προφανώς επέπληξε τον διοικητή του ανωτέρω στρατοπέδου (σήμερα εγκαλούντα), ο οποίος, ως εκ της θέσεώς του, είχε την γενική ευθύνη είτε γνώριζε είτε δεν γνώριζε τα καταγγελλόμενα. Ο εγκαλών προφανώς αρνήθηκε την αλήθεια των καταγγελιών, έσπευσε να αποκαταστήσει στοιχειώδη νομιμότητα και διέταξε τους φαντάρους να τον υπερασπιστούν.  Όταν αυτή του η συμπεριφορά δημοσιοποιήθηκε, έσπευσε να ασκήσει έγκληση αντιπερισπασμού για συκοφαντική δυσφήμιση, χωρίς βέβαια να αναφέρει– όπως απαιτεί ο Νόμος – ποια συγκεκριμένα στοιχεία του δημοσιεύματος ήταν συκοφαντικά ούτε και εάν αυτά είναι αληθή ή όχι. 
Την συγκεκριμένη ανάρτηση, ακολούθησαν ανώνυμα απειλητικά τηλεφωνήματα, στο τηλέφωνο της Επιτροπής, στα οποία δεν δώσαμε ιδιαίτερη προσοχή, δεδομένου ότι τέτοιες απειλές είναι πλέον για εμάς συνηθισμένες (αναλυτικά και παρακάτω). Συμπτωματικά δε, εκείνη την περίοδο, κρατούσε το τηλέφωνο το εν λόγω μέλος της Επιτροπής.
Μετά την υποβολή της ένδικης έγκλησης, ακολουθήθηκε η κάτωθι παράνομη και κατά κατάχρηση εξουσίας, προανακριτική διαδικασία:
Ενώ ο εγκαλών δεν γνωρίζει πότε ακριβώς αναρτήθηκαν τα δήθεν δυσφημιστικά δημοσιεύματα και αναφέρει ότι έλαβε γνώση αυτών την 1.12.2009 στις 20.40 το βράδυ και την 21.12.2009,  ούτε συνεισφέρει το παραμικρό στοιχείο σχετικά με την ταυτότητα του δράστη (προφανώς της ανάρτησης).
Ενώ κανένα άλλο στοιχείο δεν εισφέρεται στη δικογραφία σχετικά με την ταυτότητα του δράστη.
Η υπηρεσία Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος Θεσσαλονίκης, ελάχιστες ημέρες αργότερα, αποστέλλει έγγραφο στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών ΟΤΕ, WIND και HELLAS ON LINE, με το οποίο τις ενημερώνει ότι «από την πορεία των ερευνών(;;;) προέκυψε ότι ο δράστης (τον οποίο ήδη γνωρίζουν;!) ήταν συνδεδεμένος με το διαδίκτυο (και όχι με τη συγκεκριμένη ιστοσελίδα πολλώ δε μάλλον ανάρτηση) την 28.12.2009 και την 29.12.2009 (οκτώ και εννέα ημέρες μετά τη γνώση του εγκαλούντος για το υποτιθέμενο αδίκημα), μέσω δύο ΙP διευθύνσεων (οι οποίες όλως τυχαίως αντιστοιχούν στις τηλεφωνικές συνδέσεις της οικίας και της εργασίας του)!
Προκύπτουν λοιπόν τα κάτωθι ερωτήματα: Από τι είδους «έρευνες» προέκυψε η ταυτότητα του δράστη (που μετά το αδίκημα συνδέθηκε στο …διαδίκτυο); Γιατί αυτές δεν περιλαμβάνονται στη δικογραφία;
Πώς προέκυψε ότι αυτός που ήταν συνδεδεμένος με το διαδίκτυο (και όχι με την ιστοσελίδα) οκτώ και εννέα ημέρες μετά την από μέρους του εγκαλούντος γνώση του δημοσιεύματος,  είχε πραγματοποιήσει την ένδικη ανάρτηση στην ιστοσελίδα της Επιτροπής;
Για ποια αιτία και με ποια διαδικασία η αστυνομική αρχή έλαβε γνώση ότι κάποιος συνδέθηκε στο διαδίκτυο από τις συγκεκριμένες ΙΡ διευθύνσεις; Για ποια νόμιμη αιτία και με ποια νόμιμη διαδικασία παρακολούθησε η αστυνομική αρχή τις συγκεκριμένες ΙΡ διευθύνσεις;
Κατά τις συγκεκριμένες ημέρες και ώρες (28 και 29.12.2009) μόνο ένας άνθρωπος συνδέθηκε στο διαδίκτυο (;) και αυτός ο μοναδικός συνδέθηκε από τις συγκεκριμένες ΙΡ διευθύνσεις που αναφέρονται; Ή μήπως ήταν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες χρηστών του διαδικτύου;  Και ποια ποινική αξία έχει εάν κάποιος είναι συνδεδεμένος στο διαδίκτυο (εάν δεν προκύπτει σύνδεσή του με συγκεκριμένη παράνομη πράξη);
Τα ερωτήματα θα μπορούσαν να συνεχίζονται επ’ αόριστον και γι’ αυτό άλλωστε η εν λόγω υπηρεσία επέλεξε να ενεργήσει χωρίς να απευθυνθεί προηγουμένως στις αρμόδιες δικαστικές αρχές για να ακολουθηθεί η νόμιμη διαδικασία άρσης απορρήτου, παρ’ ότι οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών απάντησαν ότι θα χορηγούσαν τα στοιχεία κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας.
Γιατί εάν απευθύνονταν στις εισαγγελικές και δικαστικές αρχές θα έπρεπε να δοθούν απαντήσεις και μόνο μία λογική και πραγματική απάντηση υπάρχει:
Ότι ο δράστης δεν ανακαλύφθηκε, αλλά επελέγη!  Η προανακριτική διαδικασία δεν προηγήθηκε, δεν οδήγησε σε  «ανακάλυψη» αλλά ακολούθησε  την επιλογή του προσώπου του «δράστη»!  Τα αιτήματα της αστυνομικής αρχής προς τις εταιρίες τηλεπικοινωνιών, δεν αφορούσαν την παροχή στοιχείων σχετικών με την ιστοσελίδα της Επιτροπής και την επίδικη ανάρτηση. Αφορούσαν την παροχή των στοιχείων κατόχου για δύο ΙΡ διευθύνσεις που αντιστοιχούν στις τηλεφωνικές συνδέσεις της οικίας και της εργασίας μου (γεγονός προφανώς ήδη γνωστό στην Ασφάλεια) επειδή,  από αυτές ίσως είχα συνδεθεί στο διαδίκτυο,  σε άσχετους με την επίδικη πράξη χρόνους. Οι προανακριτικές πράξεις που διενεργήθηκαν (πέραν της παρανόμου διαδικασίας που ακολουθήθηκε) δεν σκόπευαν στην ανακάλυψη του δράστη, αλλά στην «θεμελίωση»  της επιλογής του «δράστη» με φαινομενικά αντικειμενικά στοιχεία, όσο σαθρή και αν είναι αυτή η «θεμελίωση». 
Διότι, προφανώς κατόπιν κυβερνητικών εντολών, μυστικές υπηρεσίες που από το Σύνταγμα έχουν άλλο διατεταγμένο ρόλο, ενεργούσες ως παρακράτος, παρακολουθούσαν τα τηλέφωνα και τη δράση των μελών της Επιτροπής Αλληλεγγύης. Την περίοδο αυτή που είχε χρεωθεί το τηλέφωνο της Επιτροπής, επελέγην από τους σκοτεινούς εγκεφάλους ως ο «δράστης» του ένδικου αδικήματος. Στοιχεία αντικειμενικά είναι παντελώς άχρηστα για τους δημιουργούς αυτής της υπόθεσης. Έτσι, αφού παρακολουθούσαν το τηλέφωνο της Επιτροπής, την τηλεφωνική σύνδεση του σπιτιού του και της εργασίας του, αποστέλλουν «ενημέρωση» στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών ότι είναι «ο δράστης» και ότι … ήταν συνδεδεμένος στο διαδίκτυο!!!  Άλλωστε ουδεμία σημασία έχει γι’ αυτούς το πρόσωπο που θα διωχθεί. Αυτό που έχει σημασία είναι η ποινική δίωξη μέλους της Επιτροπής Αλληλεγγύης, η ποινικοποίηση της καθ’ όλα νόμιμης δράσης της και η εξασφάλιση ότι στο μέλλον «ενοχλητικές» καταγγελίες και διεκδικήσεις σεβασμού των νομίμων δικαιωμάτων των στρατευμένων δεν θα βρίσκουν δίοδο επαφής με την κοινωνία των πολιτών… Η επίδικη μήνυση αντιπερισπασμού του Δ. Βούτση, αποτέλεσε το πρόσχημα για μια επιχείρηση δίωξης πολιτικών φρονημάτων στης Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων, μέσω της ποινικής δίωξης ενός μέλους της και δη εμού.
Κατά τη διάρκεια της σχεδόν εικοσαετούς δράσης της, η Επιτροπή Αλληλεγγύης Στρατευμένων έχει ενοχλήσει πολλούς. Τις εναλλασσόμενες κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ – ΝΔ, υψηλά ιστάμενα στην ιεραρχία πρόσωπα, μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.   Ενοχλούσαμε κάθε φορά που αποκαλύπτουμε τις εκατοντάδες μέχρι σήμερα αυτοκτονίες φαντάρων που ένα ολόκληρο δίκτυο μηχανισμών επιχειρεί να συγκαλύψει ακόμη και από τις οικογένειές τους. Όταν αποκαλύψαμε στοιχεία για την τεράστια εισροή και διάδοση των ναρκωτικών στο στρατό. Όταν αποκαλύψαμε το θανάσιμο κίνδυνο που κρύβουν τα όπλα απεμπλουτισμένου ουρανίου, τόσο για τους φαντάρους, όσο και για τους πληθυσμούς που ζούν κοντά στα πεδία βολής. Όταν συμβάλλαμε στην ανάπτυξη μαζικού κινήματος ενάντια στα όπλα αυτά, για να σωθούν χιλιάδες άνθρωποι από τον καρκίνο και τον θάνατο. Ενοχλούμε κάθε φορά που αποκαλύπτουμε το χορό των εκατομμυρίων που στήνεται γύρω από τα εξοπλιστικά προγράμματα, τη στιγμή που ο λαός μας πεινάει.  Κάθε φορά που αρθρογραφούμε ενάντια στη συμμετοχή ελληνικών στρατευμάτων σε επεμβάσεις εκτός των συνόρων της χώρας. Ενοχλήσαμε και πρόσφατα όταν ανακοινώναμε  πως  δεν επιτρέπεται από το Σύνταγμα και το Νόμο να χρησιμοποιούνται οι φαντάροι από κάθε κυβέρνηση, ως απεργοσπαστικός μηχανισμός, διατασσόμενοι να μαζεύουν σκουπίδια όταν απεργούν οι εργαζόμενοι στους Ο.Τ.Α.
Κάθε φορά που γινόμαστε δυσάρεστοι, δεχόμαστε «επισκέψεις». Πριν από δέκα χρόνια, «άγνωστοι» τοποθέτησαν χειροβομβίδα στο αυτοκίνητο μέλους της Επιτροπής Αλληλεγγύης, την επομένη της εμφάνισής του σε τηλεοπτική εκπομπή όπου αποκάλυψε στοιχεία για την τεράστια διάδοση των ναρκωτικών στο στρατό και τις αιτίες της.. Τα ανώνυμα απειλητικά τηλεφωνήματα, οι «επώνυμες προειδοποιήσεις» ακόμη και από βαθμοφόρους που μας αποκαλύπτουν τα στοιχεία τους, αποτελούν μερικές μόνο από αυτές.  Η παρούσα υπόθεση δεν συνιστά παρά μία ακόμη προσπάθεια φίμωσης της Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων.
Επειδή, η αστυνομική προανάκριση πραγματοποιήθηκε κατά παράβαση του Συντάγματος, της Κοινοτικής Νομοθεσίας και των ειδικών νόμων 2225/1994, 3471/2006 και του π.δ. 47/2005, και ως εκ τούτου είναι άκυρη.
Επειδή, πέραν της προφανούς ακυρότητάς της, ουδέν στοιχείο εισέφερε η προδικασία για την σύνδεση του δικού μου προσώπου με την επίδικη ανάρτηση.
Επειδή, η επίδικη έγκληση είναι παντελώς αόριστη και ανεπίδεκτη δικαστικής εκτιμήσεως.
Επειδή, σε κάθε περίπτωση η αναρτηθείσα στην ιστοσελίδα της Επιτροπής Αλληλεγγύης Στρατευμένων επιστολή, ουδέν συκοφαντικό ή δυσφημιστικό στοιχείο εμπεριέχει για οποιοδήποτε πρόσωπο.
Επειδή,  η παρούσα υπόθεση συνιστά απαράδεκτη κατά το Σύνταγμα δίωξη πολιτικών φρονημάτων και όχι παρανόμου πράξεως.
Τη θεωρούμε πλεκτάνη και ότι αποτελεί αποκλειστικά μέρος μιας κεντρικά κατευθυνόμενης επιχείρησης Τρομοκράτησης μας.
ΔΕΝ ΨΑΡΩΝΟΥΜΕ…
Όχι μόνο θα συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη ορμή την προσπάθεια εξάπλωσης του Κινήματος Μέσα και Έξω από τον Στρατό. Την αναγκαιότητα του οποίου ανέδειξε με απίστευτα τραγικό τρόπο η κρατική δολοφονία των τριών Πεζοναυτών στο Βόλο.
Αλλά μαζί με το σημαντικό κίνημα υπεράσπισης και αλληλεγγύης που έχει εκφραστεί ως τώρα, πραγματική ασπίδα του ΔΙΚΤΥΟΥ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ και της ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ, θα δώσουμε τη μάχη και στη δικαστική αίθουσα. 
Για να καταρρεύσει η Σκευωρία, να ηττηθεί η κρατική τρομοκρατία.
ΔΙΚΤΥΟ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΦΑΝΤΑΡΩΝ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΣΤΡΑΤΕΥΜΕΝΩΝ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚ. 6932955437
Diktiospartakos.blogspot.com  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου